"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories


Lupakan seketika kemenangan membenam ATM semalam, kerana itu hanyalah sekadar pencetus semangat untuk cabaran yang seterusnya yang awal2 lagi sudah disahkan layak! Umpama cicah buah pauh putik nga garam, x cicah pun masam dah abe weiii!!Yang pasti, Stadium Cheras sekali lagi akan dipenuhi oleh penyokong-penyokong Pahlawan Merah!Yang pasti Penyokong Pahlawan Merah akan lebih ramai kerana jika dihitung,berapa keratkah penyokong pasukan tol itu?Tapi itu tidak bermakna penyokong kita boleh menunjukkan sikap kurang ajar atau gedebe yang sememangnya susah nak dibuang!Jauhkanlah sikap buruk seperti membaling botol, mercun dan aksi2 yang boleh memualkan orang lain! Jadikan perlawanan ini sebagai hiburan, bukannya medan pertempuran!

Aku berharap benar kelantan akan mara sehingga ke final pada kali ini..Dan aku rasa itulah juga harapan seluruh peminat bolasepak kelantan setelah beberapa lama terpaksa menunggu untuk merasai nikmat ini..Tapi awal2 lagi aku sudah kecewa..Kecewa dengan peluang yang tidak hadir dalam hidup aku..Anugerah masa tidak memihak pada aku kali ini..Kerja aku pastinya tidak akan menjadikan aku sebahagian dari penyokong mahupun penonton bagi perlawanan tersebut! Pastinya aku rasa amat kecewa kerana tidak dapat bersama2 dengan warga kelate.net lain di Cheras nanti..Apapun. GOMO KELATE GOMO!

Mampukah kijang melepasi tol di lebuhraya Kuala lumpur nanti?
Mampukah lebuhraya menyekat laluan sang kijang untuk ke destinasi seterusnya?

Sama2 kita nantikan..

2 comments

  1. Anonymous  

    kalu demo tok turun sah la demo tok hardcore spo kawe wakakkaakaka!!

  2. gulaikawah a.k.a baduk  

    hehehehe..kawe kena bawak budak oling 19 sapa 22..aduh..takpo la x hardcore pun dari gi dok supoh oghe..hahahha..final kawe gi!InsayaAllah..

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!


WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..