"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

akum..esok pagi2 lagi mybe akan bertolak ke Perak..lusa,23hb 11 2008 bermula la episod baru dalam hidup aku..macam2 perasaan ada..berdebar,takut,excited...hahahaha..macamana la nak hadapi semua tu..harap semua berjalan lancar dan dipermudahkan Allah segala urusan..amin..

Sekarang ni semua family dok sibuk buat persiapan untuk esok..aku pulak demam kena hujan semalam.Risau gak kenduri kat rumah 27hb ni hujan..macamana nak sambut tetamu..berserah je pada Allah..harap2 x hujan macam sekarang..insyaAllah semua akan berjalan lancar..


akum..lama x update..bz sebab dah nak akhir persekolahan..macam2 nak buat..nak selesaikan keje tahun ni,nak buat perancangan tahun 2009 lagi..pening kepala jugak la..tapi dok fikir nak cuti,jadi semangat la..tapi cuti pun macam x cuti la..tiap minggu ada kelas kat UKM..berulang alik..cuti ni dah lari tune..dari sorang dah nak berdua..he2..15 hb balik kg..23 hb ada majlis..jemput semua datang ek...

tarikh:27hb 11 2008
hari :khamis
tempat:kg dusun durian,beklam
16070, bachok,kel..

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..