"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Dah dua bulan aku dok kat Terengganu ni..Alhamdulillah walau bukan perancangan asal untuk berada di Sekolah ni,tapi aku rasa amat selesa dan tenang berada di sini..X banyak bezanya dengan SKPK Seremban(sekolah lama aku),cuma sekolah ni lebih luas je..Cekgu2 dia pun ok..Kat sini macam biasa la, kaum hawa lebih ramai dari kaum adam..

Yang paling bagusnya kat sini,setiap pagi ada aktiviti membaca Al-Quran sebelum masuk kelas..Seluruh sekolah dalam negeri ni buat camtu. Cuma kat SKPKKT ni lebih berpusatkan guru je la..Maklum la, budak khas..InsyaAllah sekurang-kurangnya mereka mendapat sedikit ganjaran dari Allah kerana berada dalam majlis ilmu tersebut. Cekgu2 pun boleh la mendekatkan diri dengan Al-Quran yang semakin hari semakin terpinggir akibat kesibukan mengejar dunia..


Buat banner untuk maulidurrasul..


Dah lama x melukis..cuba melukis untuk pertandingan mewarna semasa Majlis Sambutan Maulidurrasul tu nanti..


Ni la rupa e-book tuh..sebahagian besar murid dapat benda ni..sangat bagus..Lebih bagus kalau 1 malaysia dapat benda ni..Lebih2 lagi untuk murid yang kurang berkemampuan dan murid pendalaman..


Semua buku teks ada dalam ni..lupa bawak buku teks pun x pe..x berat..hehehe


Walaupun free, tersangatlah canggih..latest punya program..laju jugak..( x leh aku nak explore lama,budak2 jeling semacam je..macam la aku nak ambik..heheh..Takpe,sekurang2nya aku tahu diaorang tahu guna dan hargai benda ni..)




Gambar ni x de la kena mengena sangat..gambar ni diambil masa game T-Team vs Kelantan semalam..syokk woo tengok bola nga geng Lipakkkk..hehe..


Masuk Sinar Harian..


Keluarga Kelate.Net


Kembar pun ikut sama..


Gomo KDN gomo!


Ultras Kelate!hehe


Kumpulan Lipak..hahha


En. Lokman(topi askar)menyamar sebagai ahli kumpulan Lipak kerana jeles kump dia kalah..hahaha

Kami juara..


Gandingan mantap dengan abe jera..hahahha

Ayam bakar..nyum..nyum..


Pengarah program cuba sabotaj kumpulan kami..


Bakal KDNERs..

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..