"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Alhamdulillah, masuk ni dah 10 hari aku bergelar suami orang..buat masa sekarang tanggungjawab dah bertambah.bulan ni jugak rasa amat memenatkan.Majlis kenduri sebelah perempuan 23hb 11,rumah aku pulak 27hb 11( tQ pada sape2 yang hadir majlis tu..)..pas kenduri terus pergi bangi sebab ada kuliah..penat betul.nasib baik ada abe d ngan jaha.diorang yang drive..Habis kuliah hari ahad terus bertolak pulang.kali ni tambah sorang lagi driver,rizi(kawan abe d)..masa nak turun risau gak sebab dengar cerita dah banjir kat kuala krai.jalan dah di tutup.takut x blh lalu jalan tu..lama dok bincang, kami ambik keputusan tel balai polis kuala krai..alhamdulillah jalan dah dibuka..lega rasanya.

kami bertolak pukul 6 petang dan sampai lebih kurang pukul 3 pagi..banyak tempat jugak la kami redah air kat tengah jalan.kat sawah2 air dah mula naik.pagi ni aku tengok air makin naik.jalan kampung aku dah x boleh lalu kenderaan kecuali basikal..he2.aku awal2 lagi pegi letak keta kesayangan kat tempat tinggi.risau la..nampak gayanya jap lagi main air la aku..he2..
jalan kat kg aku..

1 comments

  1. splendid  

    buy louis vuitton

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..