"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories


Tempat: Hotel Juita Inn KB
Tarikh: Hari Raya ke 3

Ramai gak ahli2 KDN yang datang hari tu..Semoga persaudaraan kita semakin kukuh..bersama2 kita martabatkan bolasepak kelantan!Gomo kelate Gomo!

-foto dari galeri kelate.net-

Saje pilih tajuk macam tu..hahaha..selain dari baru bayar bil broadband setelah beberapa minggu hidup dalam kegelapan maklumat,aku rasa macam kembali untuk menjalani kehidupan yang biasa seperti sediakala..berdepan dengan karenah budak2 dan rakan sejawat.Bezanya kali ni aku berseorangan di Seremban.Aku juga sudah tidak sabar untuk kembali aktif untuk merosakkan anak tekak aku di stadium bila the red warrior beraksi..Gomo Kelate Gomo!Apapun malas aku nak ambik pot pasal Mat Butler lari dari umah semata2 nak jadi amah kat yangon..lantak dia la..aku harap abang ya(sathianatan) boleh bawak wira merah pergi jauh kali ni.Paling tidak pun ke final piala malaysia..hahahha

Pasal raya hari tu x de la yang luar biasa..biasa2 je.Balik kg x jem..datang seremban x jem..yang agak jem tu poket aku je..he2..tahun ni rasa meriah sikit pasal ada anak2..tetamu pun blh tahan ramai sampai x muat rumah.Yang menariknya pasal mercun.Dari pas maghrib sampai la pukul 2 pagi bunyi mercun x henti2 macam dok kat Iraq pulak..Nasib baik la aku dah sound awal2 budak2 jangan main mercun kat dekat2 rumah aku.Ada budak kecik nak tido..Setakat bunga api tu x kisah la.Aku pun bantai main..

layan gambar sekeping dua..




Pagi raya..


Majlis bercukur anak2 ku..

Gunting sikit..

Makan nasi pas solat raya..


Layan budak2..

Buat semua pengunjung..



Semoga Aidilfitri pada tahun ini lebih meriah..Aku memang tidak sabar untuk pulang ke kampung..Sudah dua minggu aku meninggalkan anak2 ku sejak diaorang dilahirkan..Aku betul2 bersemangat dan teruja untuk balik kampung walaupun aku sedar aku akan berdepan sekali lagi dengan jem yang amat luar biasa seperti tahun-tahun sudah..Tak kisah la..janji dapat balik kg beraya dengan keluarga,isteri dan pertama kali dengan anak2..

Selamat hari raya buat semua yang mengenali dan sudi nak mengenali aku..Ucapan ini juga teristimewa buat muridku yang menemui jalan hidayah dari Allah awal ramadhan hari tu..Semoga Allah merahmati ADAM LOO FAHMI BIN ABDULLAH atau nama asalnya Loo Shi Kong yang baru memeluk agama Islam..(klik sini untuk baca tentang ADAM.Dengar kata tahun ini beraya kat kelantan dengan mak angkat)..

Gambar di hari pertama dan kedua menggunakan kamera henpon cap budu(bukan NOKLA)..
Semoga menjadi Insan yang soleh dan solehah buat puteraku, Ahmad Khalef Nafhan dan puteriku, Nur Ain Khalefa ( nama x rasmi lagi..esok baru nak gi daftar kelahiran )..


Putera dan puteriku..


Menunggu saat kelahiran..


Ahmad Khalef Nafhan


Adik perlukan lebih perhatian berbanding abang..


Nyenyak di bumi kelantan..

Alat yang mengkhayalkan setelah menyedutnya..Tapi nampak macam tidak mengurangkan kesakitan isteriku..



Khalef


Tidur..

Adik dan Abang..


Aman dan tenteram..


Nur Ain Khalefa setelah 4 jam dilahirkan..

Adik selalu menangis berbanding abang yang lebih tenang..


Nur Ain di pusat NICU Nilam 1 HUSM kerana rawatan lanjutan disebabkan kurang gula..


Ikut muka sape ek?



Tidur lagi..


Nur Ain Khalefa


Ahmad Khalef Nafhan 3 jam selepas dilahirkan..


Isteriku yang tercinta..Nur Afiah binti Idris..Terima kasih..

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..