"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Dah lama x keluar rumah hujung minggu..Jadi bila akak2 PPM sekolah ajak gi berkelah kat air terjun, aku pun rasa teruja la..Ye la,dulu selalu camping pengakap kat Jeram pasu..Dah lama dah x mandi air terjun..Syok jugak la air terjun kat perkampungan orang asli Pantai tu.X ramai orang dan agak bersih kawasan dia..Cuma bagi yang nak cari lubuk dalam2 nak berenang x de la.. Paras dada je paling dalam..

Layan gambar je la..penat..


Pagi2 lagi adik bangun..Sengih je..Macam tahu je nak gi berkelah..



Abang pun x sabar2..Nasib baik x jatuh buai..


Jalan yang sangat mencabar..Ala,lebih kurang kampung aku je la..hahah


Abang sedang belajar berenang..


Abang ngan Ummi..Ummi x mandi..takut tanggal make up..hahahaha


Adik ngan Ummi


Ramai gak orang..


Akhirnya..Kembar tertidur sebb penat..

0 comments

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..