"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories



Presiden : Mohd Khairi (kamikaze)
Timb. Pres : Mahizi (mat sejuk)

MT:

1. Nik Pejal
2. Yatimin
3. Nik A. Farez
4. Pok We
5. Abe Jera
6. Pok Din Z
7. Poknik
8. Shalaby
9. Abe Di

Bendahari dan Setiausaha akan ditentukan oleh Presiden..Tahniah dan Selamat menjalankan tugas!


Musim Ketam Nipah tengah glamer..Meggi yang dapat nama..hahaha..Kat Kelantan ada kedai jual Meggi Ketam Rm 35 semangkuk+1 playar dan Tukul kecik..Megi dan ketam boleh dibalun sehingga habis tetapi tukul dan playar kena pulangkan balik..hahahaha

Oleh kerana amat mahal dan payah nak booking, aku beli sendiri ketam kat tepi jalan Tok Bali..Rm 20 sekilo..X besar sangat tapi boleh tahan la..Kira puas jugak la makan 2 orang..macam2 masakan boleh buat,cuma tukul dan playar je takde..emm..


Tangan luka kena kacip ketam..hampeh..Payah nak sembelih ketam ni..hahaa


Sup Ketam..

Kupang(yo ko?) dan ketam rebus..


Megi untuk bini..hohoho

Aku masih blur..adoyaiiii...



Sangat kekeringan idea untuk mengisi blog ini..dicampur masalah untuk memulakan tesis,ibarat kereta menggunakan RON95 yang sangat berat pergerakan bila hendak berjalan...


baik aku tidur..

atas tu gambar basikal ayah aku yang kena curi..mungkin sbb minyak mahal..pencuri pun nak naik basikal sebab x mampu..hoho

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..