"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Hari raya hari tu x gi mana2 pun.Tunggu orang ziarah je..lagipun dari hari raya kedua lagi dah start cirit birit.Teruk gak la kena.Muntah2..Layu je badan.Tu yang x larat nak gi mana2.Tapi raya ke-4 dah ok dah.Alhamdulillah la dapat gak gi Majlis Hari Raya Kelate.Net (KDN)Kat Juita Inn KB.Syok jumpa kawan2 yang selama ni jumpa kat alam maya je..Ramai gak la yang baru kenal.Makan pun sedap kat sana..Selain dapat jumpa kawan2,dapat jugak info terbaru pasal pasukan bolasepak Kelantan.Harap tahun ni Pasukan Kelantan akan bertambah cemerlang lagi..Ni ada gambar skit dari kamera KDN dan kawan2( TQ poknik,adib_n70,dklate dll..)

1 comments

  1. materials  

    vuitton handbags
    louis vuitton
    hermes
    hermes kelly bag
    hermes bags

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..