"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Pagi tadi aku bangun dengan konfiden sebab hari ni hari jumaat..Esokkan sabtu..cuti wooo..Lagipun hari jumaat ni rilek sikit..Setelah menggeliat lebih kurang aku bangun nak gi bilik air..Tiba2 bunyi sesuatu yang kurang menyenangkan...Praakkk..Aku tengok kat kaki dah berkecai cermin mata bini aku..

Padan Muka Aku!Sah aku yang kena ganti!Gaji lambat lagi..Sambil mandi aku dok bebel la lebih kurang kat bini aku supaya jangan letak merata-rata cermin mata dia..Tapi aku musykil je tgk muka dia..rilek je..Adakah beliu sengaja letakkan kat tepi tilam supaya blh dapat cermin mata baru?

Aku kena pergi buat cepat2 untuk mengelakkan aku makan nasi atau lauk yang x cukup masak..maklumla,mata bini aku kan dah kelabu..Garam pun nampak macam gula..Parah le aku nanti...hahahah. Kami pergi kedai dekat je..Kat Ampangan..MUTIARA OPTICAL CENTRE..Ok gak harga tempat tu..



Abang Khalef rilek je tengok pekerja kedai cermin mata yang cun2..hehehe


Adik Khalefa sengih2 kena dukung ngan pekerja kedai tu..

Siap ada air sirap ngan kek..Limau pun ada..macam datang beraya lak kat kedai tu..Bagus tol kedai ni..


Ummi tengah tunggu cermin mata baru..


Sengih la dapat cermin mata baru..Taun depan letak merata-rata lagi kalau nak cermin mata baru ek..

4 comments

  1. SIR ZUL  

    uih da besaw da anak ustat
    comel plak 2..bkn cam bpak dia..haha

  2. baduk  

    hampess ko zul..mentang2 la liv dah nazak..hahahahha

  3. prak abduladik  

    pakai contact lens la plk..biru sebelah hijau sebelah....

  4. S.C.H.A  

    hahahah ... sama lah dengan saya .. ingatkan arini ari jumaat bleh la g lencong amik m.c .. nak p carik keroje kek somban ... seb baik tersedar awal .. hahhaha

    salam kenalan

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..