"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Sejak pindah Terengganu ni, si kembar asyik nak gi pantai je..maklum la pantai kat terengganu ni cantik2.Tapi diaorang x hirau sangat kat laut tu..Turun je kete terus berlari dan menirap atas pasir..Si abang siap baling2 pasir..Adik stedy je kutip kulit siput dengan sopan, yang akhirnya terus masuk kat mulut!

Pantai Kemasik, pantai Kululut, pantai Kuala Ibai..esok lusa nak gi pantai Pandak pulak..

Tiga beranak yang jarang jumpa laut..hehe


Puas tabur pasir kat kepala, makan pasir pulak..


Adik rilek je..Tapi kena check selalu dalam mulut..




Hepi je dalam keta..dah tahu nak gi pantai..


Sama naik mak ngan anak..




Aku pulak sudah rasa kesan sampingan berulang alik Kel-Ganung-Seremban-ganung-kel-ganung-Bangi-ganung-Bangi-Ganung hari tu..semuanya dalam masa 2 minggu. Belakang tersa sakit bila duduk lama2 kat kerusi..

6 comments

  1. WonderMom  

    Dah besar si kembar ni. Geram nk cubit pipi-mama yu

  2. baduk  

    meh la ganung..seploh sen sekali cubit..hahaha

  3. zX  

    best ngoti patai kemasik tu .. last gi tahun lepas ...

    besar dos kembar demo

  4. baduk  

    besar dah..taun depe blh adik pulok koww..heheh

    best tapi jauh..kalu sajo2 nak gi x pade..betule lalu gak,singgah..

  5. zaty luvlianncezzz  

    wow...beshhhnya bercutiii..:)

  6. baduk  

    bukan cuti la zaty..memang dok kat terengganu..umah dekat dengan pantai..hehe..hari2 blh gi..

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..