"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories


Tu la kalau nak kenal Nicholas Chan..Bukan yang keeper glamer tu..Yang baju hitam tu muka je cina,tapi ic tulis melayu.hahaha..nak tengok banyak gambar,buka je www.kelate.net..Ni pun aku cilok dari sana..hahahaha

Aku mesti rembat jersi putih tu..lawaaaa...(err..siam punya ada ka?Rm 79.90 tu..)hehe

2 comments

  1. Mat Pintu  

    kemah2. jesi taun ni lawa sngoti, siap ado bite tu hk mahal tu. haha. x nyesal gi tgk kmaren

  2. baduk  

    oghe kata tinggi kakloh nick chan ni..jolo kow?napok dale gmbr biasa jah..jersi merah napok pudar jah.

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..