"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Salam..dah lama x update blog aku nih.Aku agak sibuk awal tahun ni.Banyak kerja yang perlu aku buat dan akan aku buat.maklumlah jadi cikgu sekarang ni ada pakej tambahan.Cikgu + Kerani + Pegawai Banci + Ahli Sukan = Aku la...hehehe..Ye la sekarang bukan je mengajar tugas cikgu tapi kena isi data, pegi kursus, jurulatih sukan budak2 dan macam lagi la..tapi nak buat mcamana,dah nama keje..Kena la ikhlaskan diri dan tabahkan hati.Aku rasa orang lain lagi teruk kot..

Hari ni 14/2/2009 aku pagi2 lagi pegi sekolah.Kena buat mural kat dinding sekolah..Dari pagi sampai le petang.Orang rumah aku tinggal kat rumah sorang2.Risau gak sebab sekarang ni dia asyik tak sihat je.Hari ni jugak mertua kau dari perak datang nak antar adik ipar aku kat PD.Singgah jap rumah aku.Dalam pukul 3.30 Orang umah aku sms cakp dia nak gi klinik ngan abah ngan mak dia(mertua kau ler tu..)..aku ok jer..Sian dia asyik dok umah je.lagipun aku pukul 4 baru balik.

Dah maghrib baru diaorang balik..Dan aku dapat satu perkhabaran yang membuatkan perasaan aku bercampur baur..gugup,gembira,risau dan gelabah..tapi aku cuba buat rilek..Orang umah aku dah pragnent lbh kurang 2 bulan!!Terjawab la persoalan ku selama ni yang mana aku pelik ngan sikap dia yang x boleh tgk telur itik!usahkan makan,tgk pun dah muntah!hahahaha..

Alhamdulillah..aku rasa amat bersyukur..semoga semuanya akan selamat.Sampai sekarang aku x leh nak gambarkan perasaan aku ni..bagaimana nak hadapi hakikat yang aku bakal jadi ayah..

2 comments

  1. pacoksiku  

    Kongratss!!

  2. gulaikawah  

    TQ..nanti buleh la kita pacoksiku sekali deh..

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..