"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Kedua-duanya amat menarik perhatian dan minat aku..dari petang sampai malam dok mengadap laptop..mencari sesuatu yang benar tanpa terpengaruh dengan mana2 unsur penipuan..Walau orang anggap berita dari blog adalah picisan,tapi aku lebih percaya blog dari akhbar dan berita tv..(x semua Blog..)

Bersilih ganti mouse berjalan mencari maklumat terbaru dari Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai..dari blog politik beralih ke web Kelab penyokong Siber Bolasepak Kel..Seperti juga blog politik,KDN juga memaprkan maklumat terkini tetapi dengan subjek yang berbeza;bolasepak..

Seperti yang dijangka,keputusan Pilihanraya kecil telah diketahui..sebelum Tv buat pengumuman aku dah jangka sape yang menang,sape yang makan asap..esok blh aku tengok Tv dengan tenang skit..Cuma aku rasa agak tidak selesa dengan apa yang berlaku dengan Pasukan kegemaran aku..Kelantan..agak kecoh dengan pergeseran dalam padang..aku dengar berakhir dengan tumbukan padu otai Kelantan Halim Napi..fuhhh..x tahu nak cakap..berbaur perasaan aku..nak kata bangga macam menggalakkkan keganasan pulak..x bangga rasa bersalah sebab halim bertindak selepas dilontarkan kata2 agak kurang enak dari anak muda kebanggaan bolasepak negara.eemm...mungkin kata2 itu mengguris perasaan seorang yang berusia macam halim tu..apapun kita tunggu laporan dari kawan2 yang berada kat SSM4 nanti..buat Halim,walau apapun tindakan anda,anda sudah menjadi Lagenda Bolasepak Kelantan..

Kepada Player kel,tingkatkan usaha kalian..jangan putus asa!kepada penyokong Kel,kita penuhkan Stadium Paroi dengan semangat dan disiplin yang tinggi!

0 comments

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!


WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..