"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Cukup teruja!

Tiada kata2 yang dapat menggambarkan perasaan apabila the red warrior atau sang kijang berjaya membunuh spesis terdekatnya sang rusa!Dengan pelbagai tekanan akibat dari rusuhan pada perlawanan pertama,apatah lagi bertandang ke paroi dengan ketinggalan 1 gol,the red warrior dapat buktikan bahawa kita adalah layak berada di puncak bolasepak malaysia!Dari petang aku bertandang ke Alson Kelana Resort bersama presiden KDN untuk urusan tiket.Kelibat Indra,ropi dan beberapa orang player kelantan cukup menggambarkan keyakinan bahawa mereka akan berjuang habis-habisan untuk menang pada malam ini!

Setuju atau tidak,hanya nasib yang memihak pada pasukan kelantan pada malam ini!Jangan ada yang melatah kerana ini adalah rumusan dari minda aku yang terhasil setelah melihat aksi kelantan yang agak mengarut pada separuh masa pertama!Apatah lagi dengan jaringan awal oleh pasukan negeri sembilan yang mengecewakan aku pada mulanya!Ditambah lagi dengan percubaan pasukan negeri sembilan yang nyaris2 membuatkan penonton sakit jantung.Tetapi semuanya berubah dengan pertukaran pada separuh masa pertama dengan memasukkan che hisamuddin..Jaringan dari Farhan dan indra putra membawa kelantan ke final bukit jalil menentang selangor nanti!satu sejarah!

Pelukan dari kawan2 dan laungan "gomo kelate gomo" cukup menyentuh hati dan menggembirakan hati aku pada malam ini!Dengan penyokong kelantan yang agak berdisiplin dan kurang provokasi dari pihak lawan membuatkan perlawanan ini bertambah manis dan menyenangkan!Tahniah penyokong kelantan dan negeri sembilan!

Ayuh penyokong kelantan!Jadikan diri anda satu sejarah dalam bolasepak kelantan!Hadirlah beramai2 di stadium bukit jalil ini pada perlawan akhir piala FA antara Kelantan dan Selangor nanti!Kepada pemain2 kelantan,selamat berjuang dan terima kasih kerana memberi aku satu nikmat dalam bolasepak!Masuk final sudah memadai tetapi membawa pulang piala FA ke Kelantan adalah satu bonus!BUNUH SAJA GERGASI MERAH ITU!

gambar akan berbicara untuk anda..


Pemain dan pengurusan meraikan kemenangan bersama penonton


Dari kota Bharu bersama isteri dan anak,betterman memang hebat!



Bersama abe jera..


Rakan baik dari kota bharu..terima kasih untuk jasa anda dimasa silam..


Betul2 teruja dan gembira..

Berasama-sama dengan forumers n9futbol.com..terima kasih kawan..


KDNers..anda cukup hebat!

Sebahagian dari wira merah!

6 comments

  1. awesulong  

    sejarah tercipta diparoi!

  2. Anonymous  

    bukit jalil belako sabtu nih!

  3. GombakRock  

    kalau ditanya pada saya piala f.a 2009 milik siapa...konfem ar MERAH KUNING!!haha...tapi papehal pon marilah kita penyokong merah kuning ke wira merah ke sama2 gegarkan bukit jalil sabtu ni!!! kalau kita tak memeriahkan bola kita sape lagi?..btol tak? jumpa di bukit jalil sabtu nih!

  4. gulaikawah  

    betul tu gombakrock!masing2 punya harapan dan impian sendiri..selain dari kemenangan,kita harapkan kedua pasukan menjelmakan aksi terbaik dan menghiburkan kita!bangkitkan kembali martabat bolasepak negara kita!

  5. SangKunang  

    KELATE MENUJU KELOMPOK ELIT BOLASEPAK MALAYSIA...

    ayuh rakyat kelate.
    lamo sangat doh kito dibawoh.
    lamo sangat doh kito lemoh,
    lamo sangat doh kito dipandah rendoh,
    lamo sangat doh kito mewoh,

    ari ni kito ado blako.
    bala tentera kita cukup kelengkapan.
    kito ado kito,
    dan
    kito ado kito.

    mako kito lah yang akan mengembalikan kegemilangan bolsepak kelate.

    AYUH KELATE PANTANG MUNDUR....

  6. Tepi Sungai Batu  

    Pak Man doakan semoga berjaya bawa balik piala FA......

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!


WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..