"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Itu adalah keputusan muktamad!Walaupun N.9 mendahului Kelantan 4-0 pada separuh masa pertama, tetapi semangat juang pasukan kelantan tidak pernah padam malah semakin membara!Hasilnya kelantan berjaya membenam N9 dengan jaringan yang agak besar!

Jangan silap faham ye..Itu adalah keputusan pertandingan futsal pendidikan khas peringkat kebangsaan 2009, bukannya keputusan final Piala Malaysia antara Kelantan dan N. Sembilan!hahahahah.Semua orang yang hadir masa perlawanan tu dok kata ni adalah perlawanan bayangan final nanti.Tapi aku harap keputusan itu menjadi benar pada malam sabtu ini walaupun aku adalah jurulatih pasukan kontigen N9..Jumlah jaringan x kesah tapi janji Kelantan menang! Aku dah muak dah kena kutuk dengan member N9..Geram betul la..Hahhahaha..Tapi aku betul2 teruja dengan kontigen Kelantan!Diaorang x balik dan sanggup tunggu untuk bersama2 tgk bola malam esok bersama2 budak2 diaorang yang separuhnya x tahu pun apa yang berlaku..Hahaha..Bravo!Siap beli belon panjang lagi yang tulis " The Red Warriors"..Mung meme kelah cikgu din! Terima kasih sebb bagi aku pau gelang Red Warriors mung!hahaha

Petang ni aku baru je sampai rumah setelah berkampung di Klang sejak dari Selasa lepas..X putus-putus rakan2 menalifon supaya tlh ejas tiket..X kurang juga yang mintak nak tumpang..Aduh, pening!Tapi maaf la..Bukan x nak tolong tapi memang susah nak tolong..Supaya gambaran lebih jelas bahawa memang payah nak dapatkan tiket tu, aku pinjam kata2 kawan2 aku.." sekarang ni nak beli dadah lebih senang dari nak dapatkan tiket final!!




Bersama bekas pelajar aku dulu..Budak masalah pendengaran..Sebagai seorang guru pend. Islam,aku dah banyak bagi nasihat dalam soal aurat, tapi dia x dengar pun.. Nak buat macamana kan..


Budak2 tengah lawan futsal..


Panaskan badan sebelum lawan..Tapi hati aku panas sampai habis..Ye la, asyik kena belasah je!

Ya Allah, berilah kami kejayaan, supaya kami lebih bersemangat dan tenang pada hari-hari mendatang..Ya allah, berikanlah kami semangat dan akhlak yang baik semasa perlawanan nanti..Berikanlah pasukan kami kemenangan sebagaimana engkau memberi kemenangan kepada tentera-tentera Islam pada masa yang lepas. Engkau tetapkan hati2 mereka dengan kekuatan, Engkau peliharakanlah pergerakan mereka, dan Engkau permudahkanlah urusan mereka di dalam padang nanti...Hanya Engkau tempat kami bermohon..Amin..
-Gambar ini adalah dari ahli kelate.net

Esok ada midterm..x baca pun..dok latih buat ombak nak tunjuk kat Bukit jalil nanti..hahahah

3 comments

  1. akula  

    KELATE 1- N9 0, GOL DIJARINGKAN PADA MINIT 89.

  2. Anak Tumpat  

    kalulah pokcik di semenjung loni..kan best.. mybe hok duk tepi tiang gol tu pokciklah orangnyer.. heheh.tapi apakan daya.. blh tgk dale tv joh la.. gomo kelate gomo..

    7.18 mlm
    6.11.08

  3. K I R I M A R U~  

    btool la ustat

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..