"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Aduhhh...2-3 hari ni takde apa yang membuatkan hati aku terhibur..TV pun jarang2 tengok. Tengok masa ada bola je..Internet pun dah boring nak layan..x tahu nak tengok apa.Paling tidak pun baca blog pasal pilihanraya kecil Bagan Pinang..Tu pun bosan baca pasal tulisan2 diaorang pasal rasuah salah sorang calon..Sia2 je tulis. Orang pilih gak..Maknanya orang sokong dia walau sah2 dia ambik rasuah kan? Korang rasa betul ke camtu? Macam la kat situ takde orang
"bersih"..Imam kat situ lagi elok jadi calon..Tok Siak pun ok kot..Bak kata Nabil, Luuu pikir la sendiriiikkkkk..Ada orang nak bangkang fakta aku ni? Blh ke sokong calon rasuah? lantak korang la. Aku dah boring..ikut suka la aku nak tulis apa pun..hehehehe..

Sebetulnya hati aku rasa nak sangat balik kg tengok bini dan anak2 aku..Tapi x leh balik sebb ada kelas kat UKM..



Makan malam aku..rezeki orang bujang..


Layan sup ketam..sedap wooo..(aku rasa la..)

5 comments

  1. anaktumpat  

    senasib la kita..ada bini tapi duk jauh..apa ore kata sayang bini tinggal-tinggalkan.. sayang anak tangan-tangankan..huhuhu...best sup kete demo..

  2. gulaikawah  

    haha..x sedap pun make jah la..haha

  3. effa fazila  

    sedaknya sup tu.....

  4. pacoksiku  

    x nampok pom demo kat slayang .. tidok buleh blanjo kopi radix hahaha ..

    air boh nok lipoh tebing dos ko cekgu?

  5. gulaikawah  

    mitok maaf boh..ada sedikit masalah..sekerat jale dah gi..patah kelik..semula la..limpah dah,tapi x jeluok lagi..hahahaha

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..