"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories


Amat menarik..Tiada isu UG di sini..


Pemain meraikan penyokong..

Tahniah Sang Kijang!

Aku lebih suka kembali menggunakan gelaran Sang Kijang kepada skuad Kelantan sekarang!Ini kerana sesuai dengan elemen kejutan yang ada pada skuad ini. Kemampuannya menundukkan pasukan yang berpengalaman dan lebih besar namanya amat mengejutkan!Singa Utara..Singa Utara dikalahkan oleh Kijang Muda! Kalau Singa Utara dibunuh oleh pahlawan Merah, nampak macam biasa je.Ye la, Red Giant disepak oleh penyu, bukankah juga satu kejutan?hahahaha.

Kalau dilihat dari keputusan perlawanan semalam, sudah dapat dicongak jalan mana yang patut untuk dituju ke Bukit Jalil nanti..Harap janganlah Sang Kijang memilih jalan hutan yang berliku lagi..Lorong dan denai sudah terbuka untuk ke final..Apatah lagi pasukan highway sudah membuka seluas-luas2 jalan buat Sang Kijang..Jadi perlu apa membunuh diri kepada Sang Singa "tepok"( tempang)?Seharusnya Sang Kijang menggunakan peluang ini dengan membalas jasa jaringan gol Indra yang agak cerdik dalam permainan politik bolasepaknya. Masakan kita tidak terfikir, jika rehat satu perlawanan seterusnya dalam situasi bekalan gol yang sudah agak selesa, pastinya perlawanan akhir beliau dapat beraksi kembali!Tapi jika beliau mendapat anugerah kad kuning pada perlawanan seterusnya, maka bersama-samalah kita bergambar dengan Indra ditempat duduk penonton!Bukan begitu?Kalau x betul maaf la..

Pasal game aku x leh nak ulas..Aku x tengok..Semalam aku membawa jasadku untuk menyaksikan perlawanan antara N9 vs Ganu di Paroi.Tapi hatiku tetap di KB..Terima kasih Poktar kerana berjaya menghabiskan prepaid untuk update keputusan semalam..

Ayuh Sang Kijang!Lakarkan kami satu lagi sejarah!Bawakan kami ke Bukit Jalil!

Gambar adalah ehsan dari USERUN ( Rakan dari kelate.net)

3 comments

  1. Anak Tumpat  

    syabas kelate.. go go go.. harap tahun ni dapat rangkul kejuaraan. lama dah kito tunggu.. berpuluh tahun dah..hahah dah lama dah...

  2. Achu Tra  

    ambo suko komen Sathia...dale sak koba The Star...
    The Sultan Mohd IV Stadium in Kota Baru is a “football heaven” for Kelantan coach B. Sathianathan.

    The former national coach said that teams should look forward playing in Kota Baru and not be intimidated by their partisan fans.

    “The kind of atmosphere you get playing here is lacking in Malaysian football,” said Sathianathan after Kelantan, backed by a sell-out 25,000 crowd, defeated KL Plus 3-0 in a Malaysia Cup quarter-final second-leg match on Saturday to advance 4-1 on aggregate....banggo ambo!!

  3. gulaikawah  

    kita semua berhak rasa bangga..
    komen dari irfan bakti pun kelah..dia kata mace dok england dah..hahhahaha

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..