"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

Pagi tadi sampai lewat kat sekolah dengan kepala serabut dengan kerja2 mengarut yang perlu diselesaikan segera..Masuk tempat lepak,terdengar cerita pasal PRK Bagan Pinang..antara ayat2 yang menarik yang aku dengar "aku sedih betul tengok diorang dok maki2 sesama islam..bukan orang lain pun.." Ntah tuju kat Penyokong mana, x tahu le aku...hehehe..malas aku nak campur..Tapi hati aku dah buat kesimpulan dah..Mana boleh marah,tegur orang tempatan yang banyak berjasa..walau dia makan rasuah sekalipun.Ala,bukan duit kita..hehehehe..lantak la..Janji kerja aku siap..Kalau orang tanya aku jawab..Tapi aku jawab pakai dalil akal je la..Dalil ayat Al-Quran payah nak hurai..Ulama hurai pun x paham2..apa lagi aku yang x berapa pandai ni..

Tapi betul ke maki?

ke Takbir tu maki?atau jerit " hapuskan rasuah" itu maki?ooo...x leh la maki dia kata dia rasuah..sebab dia orang islam..redha je la..hehehehe..

Tapi yang menariknya cerita pasal orang kebal..mula2 aku percaya..tapi bila tengok gmbar hari ni, dah jadi x percaya..Terlampau sangat..he2..Tgk sini..dan sini..

Yang nak komen, komen je la..tapi ni bukan blog politik.Tapi luahan rasa seorang yang nak belajar ilmu kebal, tapi kecewa calon mahaguru dah x kebal..dah masuk wad kena "belasah"..adoi..

3 comments

  1. pacoksiku  

    kawe sero brader pas tu ado ilmu batin la cekgu ... tepuk skit jah tekok mamat tu .. terus masuk spital lanar tu ..

    kalu jetik kawe tok tau .. silap2 arwoh bukali ..

    kah kah kah!!

  2. Anonymous  

    hahahaha..kalu dia belasah gak,mau mati pucuk..hahaha..bakpo dia x lawe?dia ke biso?hahaha

  3. Anak Tumpat  

    hahaha...hahaha...hahahaha...

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!

WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..