"gulaikawah" -rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..-

rempah dari cetusan Qolbi, resepi dari adunan Aqli..
Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih

IKLAN

NOTA

EPL

                   

LA LIGA

                   

MARI BERSAMA AMBO..

LAMAN ILMU

YM AMBO

KELAB AMBO..

Categories

" gmbr ni diambil pd jaml 4.18 ptg. 3.10 ptg kaunter jaul tiket bukok, 3.20 ptg tiket astaka dah habis!!! Sapa jadi dalang sindiket nih????? celakosS"

Itu antara petikan dari facebook kawan aku.Gambar ini diambil sebelum berlangsungnya perlawanan Piala Malaysia antara Kelantan dan P.Pinang di Stadium Sultan Mohd Ke4 Selasa lepas. Gambar ini juga mengesahkan bahawa orang kelantan memang pandai meniaga.Tapi adakah dengan cara yang halal?Memang meragukan status halalnya.Sebabnya:

1.Menipu!Sepatutnya tiket astaka hanya RM 15, tetapi dijual dengan harga dua kali ganda!RM30!

2. Berbohong!Penjaga kaunter tiket mengatakan bahawa tiket astaka telah habis walaupun baru setengah jam dibuka!Ini bermakna ulat dan penjaga kaunter telah berpakat!

3. Menyusahkan orang!Ramai yang bersemangat datang untuk menonton bolasepak seawal pukul 12 tghari tapi kecewa apabila tiket telah habis walau kaunter baru dibuka!

Ingat, kita sendiri yang merosakkan industri bolasepak kita jika kita berterusan melakukan perkara yang tidak bermoral ini.Elakkan dari membeli tiket dari "usahawan2" ini walau anda melihat wajah mereka terpancar riak keimanan orang yang sudah berusia..


1 comments

  1. awesulong  

    Ni lah masa penyokong kelate nak tunjuk gedeber..gi timbuk ulat2 tiket tu selalu biar tobat..jange sapa mati sudah!

Post a Comment

LIGA SUPER 2012

Gomo Kelate Gomo!

Gomo Kelate Gomo!


WAL 'ASR

PENGUNJUNG

MARI KECEK KIRO..

SAING-SAING AMBO..